Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine ConsoleNinja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino ConsoleNinja.si (v nadaljevanju trgovina ali ConsoleNinja.si) upravlja Trgovina z igralnimi konzolami in storitvami, Robert Guzelj s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). Ob registraciji na spletno stran Consoleninja.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Consoleninja.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

 Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
  • bistvene značilnosti blaga
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
  • pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga. Po določbi 43.d.člena ZVPot mora potrošnik blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po e-pošti info@consoleninja.si. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku dostavljavca. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Priložen mora biti račun.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu pošiljke ali na prevzemnem mestu,
  • z nakazilom na račun upravitelja Robert Guzelj s.p.. po predračunu,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa),
  • preko Paypal-a.

 

Ponudnik kupcu izda račun katerega pošlje kupcu skupaj z naročenimi izdelki.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

 

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb “Oddaj naročilo” odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). V nadaljevanju se postopek naročila deli na dva dela, katera sta sledeča:

 

"V obdelavi"

Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in da je v obdelavi. Kupcu so podatki o stanju in vsebini naročila vedno dostopni na spletni strani ponudnika www.consoleninja.si. Ponudnik nato naročilo/a pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail).

  

"Poslano"

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave.

 

Cene

Vaša cena velja za vse uporabnike spletne trgovine ConsoleNinja.si. Uporabnik ConsoleNinja.si postanete z registracijo v spletno trgovino Consoleninja.si. Cene ne vsebujejo DDV.

 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Garancija

Vsi artikli kupljeni v spletni trgovini ConsoleNinja.si imajo 12 mesecev garancije od datuma nakupa z veljavnim računom, če ni drugače navedeno na garancijskem listu!

 

Rabljeni artikli imajo veljavno garancijo kot je navedeno na računu!

 

V primeru nakupa / doplačila podaljšane garancije se garancijski rok podaljša samo konzoli. Vsi ostali izdelki v kompletu pa imajo 12 mesecev garancije od datuma nakupa z veljavnim računom, če ni drugače navedeno na garancijskem listu!

 

POGOJI ZA UVELJAVITEV GARANCIJE:

Garancija velja, če poleg pokvarjenega izdelka priložite pravilno izpolnjen garancijski list ali račun!
Garancija ne velja, če sta tip ali serijska številka aparata izbrisana, zamenjana ali nečitljiva.


Garancija ne zajema naslednjih posegov:

  • vzdrževanje, popravilo, ali zamenjava delov zaradi normalne obrabe.
  • katerakoli prilagoditev ali spremembo, ki bi izboljšala namen proizvoda, ki ni opisan v navodilih za uporabo, razen če da proizvajalec pisno privolitev za izvedbo takšne spremembe.
  • popravilo škode, ki je nastala zaradi nepravilne uporabe, ki vključuje vendar ni omenjena na:
    • nezmožnosti uporabe izdelka v njegove normalne namene ali v skladu s proizvajalčevimi navodili za pravilno uporabo in vzdrževanje, in
    • priključitev ali uporabo izdelka na način, ki ni v skladu s tehničnimi ali varnostnimi standardi in
    • neprimerne ali nepravilne inštalacije software-a.
  • Popravila, ki jih je opravila nepooblaščena oseba
  • Nesreče, strele, vode, ognja ali kateregakoli vzroka, ki ga proizvajalec ne more nadzorovati.
  • Transporta, razen če je transport opravil pooblaščeni servis
  • Napak na sistemu, na katerega je proizvod priključena ne krije

 

Odstop od pogodbe

Kupec (velja za fizične osebe) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@consoleninja.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

 

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

 

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

 

Kupec blaga ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če kupec morda blago že začne uporabljati s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

 

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Neprevzem pošiljke

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje.

 

Stroški neprevzema znašajo 25€.

(2x poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).

 

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

 

Stvarna napaka 

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ConsoleNinja.si spreminja pogosto in hitro.

 

 

  

 

Če potrebujete kakršnekoli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaji naročil, dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: info@consoleninja.si.

 

Trgovina z igralnimi konzolami in storitvami, Robert Guzelj s.p.
Dražgoška ulica 5
4000 Kranj
Davčna številka: 28130871

 

E-mail: info@consoleninja.si